Namaste

Namaste

sâmbătă, 4 octombrie 2014

PIEDICI IN CALEA EVOLUTIEI-DEPENDENTELE


Dependentele de toate tipurile se situeaza la loc de frunte in topul piedicilor in evolutie.Dependentele sunt de multe feluri,de la cele mai nevinovate ,pana la cele mai distructive dar toate au acelasi  efect:tin fiinta umana legata de ceva ,inlantuita de dependenta ei.Unde nu existe libertate interioara nu exista nici o sansa de evolutie.Exista diferite tipuri de dependente si de obicei cand vorbim de ele ,in capul listei se afla viciile.Aceste dependente distructive ating din pacate o mare masa a populatiei si  incep  de la varste tot mai fragede.Lipsa educatiei si conditiile precare de trai,mediul familiai violent vor crea o atmosfera propice pentru ca fiintele ce traiesc in asemenea conditii sa devina dependente de ceva.Nu conteaza dependenta,pentru ca afectul este acelasi asupra fiintei de lumina din interior..lipsirea de libertate a spiritului.Cel atins de de dependenta lui,nu mai are ochi pentru altceva si nici urechi sa auda altceva in afara de ceea ce il preocupa pe el.Pentru viciul lui,calca peste orice si este oricine si singur intra intr-un iad de unde mai iese cu greu sau nu mai iese deloc.
Evolutia pentru acela e imposibil si de cele mai multe ori el decade pana la limita umanitatii,devenind mai rau decat un animal ,manat doar de dependenta lui.
Orice dependenta duce la ruinarea interioara,la distrugere si de multe ori la moarte si sufletul va fi condamnat dupa aceea la vieti de suferinta pentru a indrepta tot raul facut intr-o viata saturata de vicii.
Pentru cel care isi doreste sa evolueze cat de cat ,sfatul meu este sa lase orice viciu,cat de marunt,pentru a nu-si inchide singur drumul spre cer,doar din cauza unei tigari sau a unui pahar de vin.E putin lucrul la care trebuie sa renuntati dar e imens castigul vostru ca fiinte divine.
Alegeti calea curata fara vicii,daca va doriti intr-adevar sa iesiti din iluzie!

Namaste!
LYA

Un comentariu:

  1. Namaste, LYA!!! :)
    Iti multumesc pt acest mesaj, care nu face decat sa-mi confirme ceea ce cred si simt de multa vreme...
    Iti scriu acest mesaj pt ca ma lupt ca renunt la fumat de multa vreme si nu-mi iese deloc... Am 27 de ani si fumez de 6, iar de 3 ani fac eforturi sa renunt la acest viciu... S-au dus lupte foarte grele in fiinta mea, am reusit sa nu fumez 1 an in aceasta perioada, dar se intampla cumva si revin la acest urat obicei... Nu-mi place nimic din ceea ce reprezinta tigara... Nu-mi place cum miroase, ce gust are si nici starile de greata si de ameteale pe care mi le genereaza - evident corpul meu respinge acest obicei - este trist si cu toate acestea persist in comportamentul meu vicios... Te rog din suflet sa-mi recomanzi o cale eficienta, o metoda sau macar un sfat despre cum as putea sa renunt definitiv la fumat...
    Te imbratisez cu mult drag si astept cu nerabdare raspunsul tau!
    Cristina S! :)

    RăspundețiȘtergere